donderdag 7 maart 2013

Dream make share

Jippie, vanmorgen lag er een pakketje op de mat, dat kon niet anders dan van Dream Make Share zijn!
Ik was een nieuwsgierig, en heb hem direct opengemaakt.
Het is echt heel leuk om post te krijgen:-)

Het pakketje is afkomstig van Petra, die ook een eigen Blog heeft.

Het pakketje bevatte van alles en nog wat, echt leuke spulletjes. O.a. Mooie papieren labels, een zelfgemaakte envelop die ik nog kan gebruiken, zaadjes voor bloemen en kruidenplantjes. En ook nog een mooi hart van kurk, met een klein bedeltje eraan en een poezieplaatje erop en nog veel meer!



Zo zag het pakketje eruit toen het op de mat viel.

Dit zat er allemaal in de envelop! Dank je Petra!




6 opmerkingen:

  1. Wat is het toch leuk hè, post krijgen (en versturen), Petra heeft haar best gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw... dat is een mega leuk pakketje !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een heerlijke envelop en.....een leuk blog dankjewel Ellen voor de tip. Ik kom je gezellig volgen.
    X Esther (Espiratie.blogspot)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post! Petra kan er wel wat van ja;)! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Leonie, ik ben blij dat je het leuk vind heb geprobeerd er een gezellig pakketje van te maken en dat is gelukt zo te horen. Je heb er een leuke foto van gemaakt. Heel veel plezier met je van harte gegunde pakketje. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige post heb je gekregen,ik ben je volger geworden,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen