maandag 25 februari 2013

Creatieve beurs Hardenberg 2013

Zondag ben ik met mijn vriendin naar de creatieve beurs in Hardenberg geweest, de vriendin die sinds vorige week ook scrapt. 
Mijn lief wilde niet mee, nadat hij vorig jaarmee is geweest en hij na de standjes in de hal al scrapmoe was. 

Het was een erg gezellige ochtend / middag, veel nieuwe leuke ideeën en natuurlijk vanalles gekocht. Wat me wel opviel was; veel van hetzelfde, de stanzen van marianne design hingen echt bij elke kraam, verder heb ik de distress paints, stains dylusion sprays, adirondack sprays, en embossing poeders van tim holtz niet veel gezien, slechts bij enkele kramen.
Maar natuurlijk was er meer dan genoeg. 
Ik ben erg blij met mijn aankopen, eindelijk een heattool en embossingpoeder ( ik scrap al minstens 5 jaar) maar het was er nooit van gekomen.
Verder zijn de stickers op de tweede foto echt te gaaf, leuk op een potje met waxinelichtje of om een zakje te versieren, bijna te mooi om te gebruiken!
Oja, ook nog twee vellen to do papier gekocht, om dozen, etc. Mee te beplakken maar die staan niet op de foto.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten